Discover Summer School By IDRAC

Les étudiants de la Summer School by IDRAC découvrent Lyon et sa culture lors des Social Activities. Découvrez en image l'excursion réservée au musée des Beaux-Arts et au chocolatier Lyonnais Voisin.
Rendez-vous la semaine prochaine pour un nouvel épisode  et de nouvelles découvertes !

Students of IDRAC Summer School discover the city of Lyon and its culture during Social Activities.
Watch the movie above and see how they enjoyed the Fine Arts Museum and the visit of a typical chocolate factory of Lyon!
See you next week for a new episode and new discoveries!

Discover Summer School By IDRAC - Part 2

Les étudiants de l'IDRAC Summer School continuent leur découverte de la ville de Lyon. Les voici à Fourvière pour une visite du théâtre antique Romain et du musée Gallo-Romain.
Rendez-vous la semaine prochaine pour un nouvel épisode et de nouvelles découvertes !

Students of IDRAC Summer School continue their exploration of the city of Lyon.
Here they are in Fourvière (old Lyon) to visit the Roman ancient theater and the Gallo-Roman museum.
See you next week for a new episode and new discoveries!

Discover Summer School By IDRAC - Part 3

Après la visite de plusieurs musées, ce vendredi était plus « relax » pour les étudiants étrangers de la Summer School. Picnic et balade en barque sous un soleil éclatant...un vrai régal !
After the visit of several museums,  Friday was more "relaxed" for the foreign students of the Summer School. Picnic and a boat ride under a great sun... a real delight!